Daisypath Anniversary tickers

Monday 21 January 2013

Tiring Day.

Today I woke up early n the morning but not after subuh la. Around 9.00 a.m something. I've got ABC. *please don't ask me what things of that. -,- Then I asked bonda, "Mek, jadi ke nk kua g Pasir Puteh hari ni ?". She said, "Jadi la. G bersiap amek kakmah dulu". Heavy rain. so nk beli barang kt pasar pun tak selesa nk berjalan. Byk gila bonda beli barang. Aku tukang bawak brg. Then balik aku tido kejap. Penat kot bawak keta ke hulu ke hilir. 



okay ni muka masa keluar hari ni. please la, muka bulat gila !




hey, baby qaisara pun ikot ugak taw ! umur baru dua bulan. :)
Bangun kul 6.00 p.m then I clean up my messy room. Oh please, aku ada resdung and sepanjang aku mengemas, it was like "Aaaaaachummmm !" Runtuh rumah then terbina balik hahahaha. Penat sangat ! But I'm totally satisfied alhamdulillah ! Sekarang baru lepas mandi. Sangat segar rasa badanku hehe. Tunggu haikal beli rojak ayam kat kedai Pasir Puteh heee. Feveret aku tu. Dinner yukkk ! Thanks awak !


No comments:

Post a Comment

Hello Everyone !
Just drop your comment here.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...