Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 30 July 2013

Awalnyaaaa !

ASSALAMUALAIKUM W.B.T .  . . . . 

to all muslims, selamat mengejar 10 malam yg terakhir on Ramadhan. I recently read this, kita hamba Allah, bukan hamba Ramadhan. hamba Allah menunaikan segala kewajipan yg diperintahkan olehNya, while hamba Ramadhan hanya puasaaaa je tahu ! solatnya idok. terawihnya pergi, sahurnya malass. haa gitu la serba sedikit dari ustajah Atiqah weheee. 

okay right now aku stay kt Kelantan je habiskan sisa-sisa cuti semester dengan amannya. hari-hari makan bonda masak dengan gelojohnya. hehe. minggu lepas aku pergi KL ngan Haikal and Faten. then we went to JB. we spent our semester break for our big day's preparation. *bila majlisnya ? #shaddap ! jgn menyampuk org tua bercakap haha. LOLSSS ! memang la awal, aku pun tahu. tp nanti dh naik semester baru ni, haishh banyaknyaaaa dugaan. lec ask for esaimen, esaimen say hello, me ask for restttt ! penat otak ! time ada masa terluang pun bukan boleh happy sgt, mesti membuta je kerjanya ! empat sem dah kt UPSI, dh lali dgn rutin aku ni agagaga, 

lagipun things nampak so early kan, tp sebenarnya aku pn rasa macam baru je puasa, tp eh eh, dh kurang 10 hari je lagi nk raya ! same situation la kot. person judge macam awal, actually pejam celik pejam celik dh dekat sangat dh kan. 

alhamdulillah part of the preparation dh settle kan. ok, tu je pun, sekarang dh 2 a.m, baru lepas wish goodnight kt Haikal. and your turn pulak. nyte world ! 

Johor Premium Outlets with them ! :)

No comments:

Post a Comment

Hello Everyone !
Just drop your comment here.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...