Daisypath Anniversary tickers

Sunday 1 September 2013

New Semester.

ASSALAMUALAIKUM W.B.T. . . . .

hmm badan ni tak taw la kenapa asyik nak demam je. effect makan durian byk ke apa ? arghhh tp aku ni memang susah nak telan ubat. relakan je la demam ni. sekarang dh la musim buah, redah kasi pecah perut je telan walaupun lidah tak dapat rasa dgn sempurna haha. peduli apa aku. sampai upsi nanti, serba serbi aku kecur liur teringin nak makan. bkn dapat pun. betapa tamaknya aku ni. muhaha. 

ahh tu bukan motip aku tulis blog utk mlm ni. aku baru je selesai register sem baru. alhamdulillah, dh semester lima dah. kalau semua perjalanan dipermudahkan Allah, masih berbaki tiga sem utk tamatkan pengajian. sem ni aku amek 18jam kredit. fuhh ada la dua tiga subjek yg tough dan memerlukan kecekalan yg melampau walaupun aku tahu aku ni memang takkan pernah cekal dan tabah tak kira macam mana dahsyat pun lecturer tu weheeee. jangan maraaa aaa !

alhamdulillah, aku ngan Ana mmg still in the same group. suka kannn kalau bff kita selalu ngan kita. the best news is, aku kan dah tak amek koko. so sabtu dh dpt rest dgn enaknya di atas tilam empuk ngehngeh. td aku check la timetable utk sem lima. dan yg lg the best-EST nya lagiiii. HARI ISNIN PUN AKU TAKDE CLASS WEIII. bhahahaha seronoknya hanya Allah yg tahu. amboii gittew sekali nk ungkap kebahagiaan hakiki. ok ok, takmo jeles jeles. mihmihmih. sekarang aku kt kampung lg. 7sept baru bertolak ke perak. doakan semua sempurna. ya Allah, hanya Engkau Perancang Maha Hebat. permudahkanlah segalanya. 

p/s : semua org kepoh update blog pasal raya. serius aku malas gila nk update haha. selamat malam uols. 

No comments:

Post a Comment

Hello Everyone !
Just drop your comment here.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...