Daisypath Anniversary tickers

Saturday 19 October 2013

A Half Day With Him.

ASSALAMUALAIKUM W.B.T. . . .

pagi2 lagi dh kua umah hari ni ngan haikal. got some stuffs to settle down before leaving home. dalam pukul 11a.m rasanya. pegi amek dia kt umah then g anta gambar utk buat banting kt pasir puteh. terus g kb. firstly g kb mall sbb nk lunch kt mcD. hantu mcD betol dua2. pantang lunch lua mesti mcD huhu. 

makan makan. nak tambah pegi beli lg hikss.



lepas tu kitorang terus ke tesco. solat dulu sebelum shopping barang2 cket. aku cari kaen pasang utk dress. ada suprise cket utk korang eheeee. boleh cenggitu ? hmm lepas tu pegi era nona cari barang2 utk gubahan hantaran utk dia. i need to do the things on my own. my sis tak sempat sbb dia kan dh ada baby. cuti sehari je  dlm seminggu. arghhh ! aku ade je idea and my own design tp sama laa. takde masa. tp takpe lah, aku try buat jgk. sbb jimat and memuaskan hati bila kita design sendiri ni. 

kt era nona was the longest time we spent sbb nk pilih bunga tu ya ampunn. haha. rambang mata ke sbb takde choice ? aku pun tak paham. haikal dh la tak berapa sehat. so he just sat down on the chair lepak2 and just bagi idea masa aku tanya. sorry susahkan awak but thanks sbb sudi teman. :') aku terpaksa tanya pendapat akak yg kerja kt situ sbb i know mmg diorang ada kepakaran dlm gubahan ni kan. lastly dapat jugak colours yg matched ! alhamdulillah Allah ease everything. 

malam esok aku bertolak ke tg malim. the gubahan aku tak sentuh langsung. maybe cuti midsem november nanti aku usahakan. kak ellla just touch up je nanti sbb dia mmg tak balik kg dh. balik nanti my wedding je. insya Allah sempat. uhuuu. tak sabar nak start buat ! 

demam pn layan je time aku mintak snap gambar haha.
err towel busuk sape kt blakang tu wak -_-

No comments:

Post a Comment

Hello Everyone !
Just drop your comment here.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...