Daisypath Anniversary tickers

Thursday 17 October 2013

Cuti Raya Haji.

ASSALAMUALAIKUM W.B.T. . . . 

dalam kalendar akademik UPSI stated that cuti raya haji dua hari je that is 15th Oct and 16th Oct (selasa dan rabu). since aku memang dh takde clas hujung minggu + isnin, aku terus booked tiket 11th Oct. melampau la siket sbb memang niat nk ponteng pun class hari selasa tu. dh la aku booked balik upsi 20th Oct. double melampau sbb aku nk ponteng class khamis jumaat hahaha. tp kalau betol pun ponteng, semua tu sekali ponteng je sbb bkn subjek yg sama. 3kali berturut2 miss class baru kena banned. tp nk buat macam mana kan, rezeki Allah bagi. lecturers sume baik hati cancel class. jadi takde satu class pn yg aku ponteng sepanjang aku cuti selama 10 hari kt kg ni. Allah nikmatnyaaaaaaa ! 

ada satu esaimen tu memang cool gila. isnin last submit. aku sampai sabtu pagi. malam tu terus goreng siapkan terus. alhamdulillah dh selamat submit kt ustaz dh pun. eheee. ada la satu lg kena settle kan sebelum ke sana. sbb aku akan present rabu akan datang. so kena well prepared sbb lecturer ni cerewet. mula2 tgk penampilan, then tgk gaya bercakap. boleh kata sume aspek la dia sentuh ! tp yg bagusnya, kita akan bersedia dgn melampaunya la kan. haha. sampaikan ada yg over confident masa present upsss ! 

raya haji taon ni best la jgk ! asalkan ada yg balik kg best la kan. huhu. baby afa anak kak elaa balik yeayy ! dapat main dgn bambam. tp sorang tu je la yg balik kg. but still meriah sbb abg and kakak aku yg sulung memang stay kelantan. tiga family tp ya ampunnn, ank buah rasanya 10 orang ++. kau hadoo ? malam raya tu aku bawak kak elaa and her family makan maggi ketam kt tok bali. family along kakak haikal pn join sbb hubby dia balik. tp sedih kot tak sempat solat raya dh kena bertolak. 

the maggi ketam nyum nyum. 



budak ni la namanya zalfa. demokkkk mcm umi dia ekekeke. 

pagi raya tu tak sempat nk bergambar pun sbb busy dgn org nk korbankan lembu. gambar arwah lembu pn tak sempat nk snap hakhak. 

baby qaisara. cian dia demam muntah2. sayangg babyyy. 
kak elaa's family. :)

ni anak buah yg super duper cute. left is her cousin. right is her sister. sume comey2 ! 
raya kedua haikal dtg umah tolong lapah daging lembu sbb pakcik aku korbankan dua ekor lembu. seharian lepak umah sbb petang tu lepas makan and zohor sambung kait buah ngan suami kak elaa. mek nk bekalkan utk anak2 dia kt jb. keciannn dia penat ari tu. huhu. itu je utk post kali ni. nyte alls ! 

No comments:

Post a Comment

Hello Everyone !
Just drop your comment here.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...