Daisypath Anniversary tickers

Monday 4 November 2013

Update.


ASSALAMUALAIKUM W.B.T. . . 

i'm still in holiday mood hehhe. alaaa. lepas ni dah takde cuti dh utk sem ni. T_T bila sampai UPSI nanti, bukan aku tak sedar. bukan aku tak dipesan. esaimen bertimbun. tugasan menggunung. takpe lah, kita chillax dulu kt kg ihikksss. 

ptg td pergi bridal dgn dia utk konfemkan baju utk dipilih masa resepsi. aku just amek dua persalinan je. tp taktaw la kot2 ada perubahan pulak nanti. rasanya dh cukup la. kalau tambah pun, memang utk outdoor session je la. ingatkan esok nak pergi bridal utk konfemkan baju utk majlis sambut menantu, tp owner bridal ada hal pulakk. kena buat appointment next day la kot. 

sebenarnya baju ni aku chopp je la dulu huhu. sbb tu penting book date awal2 dgn bridal. lepas tu letak deposit as they asked. penting ni taw. sbb dia akan utamakan kita bila kita dh konfem. ni tak, kejap konfem, kejap tak konfem. sape tak marah. tu rezeki diorang. bridal takkan amek dh customer lain yg tarikh sama dgn kita. dia taknak kelam kabut utk siapkan pengantin masa hari tu laa. terkejar ke sana sini. kita jugak yg rugi sbb kadang2 mak andam terlupa bawak bunga tangan laa, apa2 lg lah. hari resepsi aku tu, bridal tu amek dua customer termasuk aku. sbb owner bridal ni tak tergamak nk tolak. harapnya semua okay la kan. 

sekarang ni aku slow2 siapkan gubahan hantaran utk dia. tp tak gubah bunga pun lagi ehee. awal lagi. kang renyuk bunga2 cinta I nak bg kt U. just gam kain net kt polisterin je dulu. pastu renda2 tu je. ok lah, tu je kot. Salam Awal Muharram utk semua muslim ! sama2 la kita berhijrah ke arah kebaikan. insya Allah :)

No comments:

Post a Comment

Hello Everyone !
Just drop your comment here.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...