Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 6 November 2013

Malas Dah Nak Pikir. Tolonggg !

ASSALAMUALAIKUM W.B.T. . . .

my previous entry aku ada citer aku tak jadi pegi fitting baju utk majlis sambut menantu kan. so hari ni owner bridal ni free. pukul 12 keluar umah. sebelum tu pegi lunch dulu ngan haikal kt machang. adoii, haikal la ni kenalkan kedai makan tu kt aku. sbb dia penah g makan masa stay kt Uitm Machang. lupa nk snap gambar T_T . punya la best gila dia punya lauk. nasi putih, sup perut,daging bakar, sambal ikan bilis, sambal belacan. kalau nk suap tu kan, letak sume lauk yg ada. perghh ! padahal kedai kecik je. tp masa lunch hour, memang sesak ! heee :D

okay then terus gerak ke KB. bridal ni kt KB tp kt umah. jimat kot takyah sewa kedai kan. huhu. tp dia cakap insya Allah akan dibuka kedai pelaminnya nanti. umah haikal nanti pakai dua pasang baju. tp baju utk photoshoot pn aku amek ngan dia. suka taw baju leret2 ala2 princess gittewww hikss. dia cakap insya Allah akan ada lagi baju baru. arghhh malas dh aku nak pikir. td pn dh rambang mata nk pilih yg mana. terpaksa tanya dia yg mana sesuai. malu nokkk sbb dia laki. haikal bkn nk join pn bg pandangan ! buat muka terkesima setiap kali aku keluar pakai dress ! sekeh nak ? tp rasanya dh konfem dgn baju yg aku fitting tu. tgk lah mcm mana nanti. 

sebenarnya awal lagi kan nk fitting baju. sbb seeloknya sebulan sebelum majlis. nak buat mcm mana khonn. dh kita ada tanggungjawab lain. hehehe. yg pasti, tolong jgn tambah berat badan ye tqahhh ! baju tu muat2 je td haha. kang jd nagka buruk atas pelamin. lepas solat zohor, minum2 air. mak dia duk sibuk kt dapur masak lauk utk dinner. ben ajak g Pantai Cahaya Bulan. jd aku yg jakun tak penah pegi sana walaupun anak jati kelate terus melompat nk pegi dgn eksaitednya. buat mata kedip2 kt haikal. haha.

alaaa. cacat pemandangan pantai tuuu. sbb byk timbunan batu. katanya ben sbb nk elakkan hakisan tanah. hmm tak nampak pantai. kitorang lepak2 kt restoran kt situ je. 

padahal org nk check lighting ok ke tak. sibuk nak senyum dia tuuuu :P


with ben. ni la owner bridal. kreatif gila baq hangg ! 

ahh seyybok la ko nk interprame jgk ! dh la sedap ! :)


lately ni aku banyak update pasal wedding preparation. sorry la kalau korang nyampah eheee. selamat malam ! :D

1 comment:

  1. salam dear....

    ina tag tikah for GA zahrah veil... good luck dear...

    http://arenamuslimah.blogspot.com/2013/11/fourth-giveway.html

    ReplyDelete

Hello Everyone !
Just drop your comment here.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...